CNN mediapartner Philips Livable Cities Award
Philips heeft CNN International gekozen als commerciële mediapartner voor de Livable Cities Award campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne draait om de Livable Cities Award, waarbij iedereen ideeen kan inzenden om de verbetering van de gezondheid en het welzijn van stadsbewoners te bevorderen. Het programma omvat in totaal 125.000 euro aan prijzengeld. De campagne rondom de award is al gestart en loopt tot begin 2011. Op CNN International en Head Line News, haar Amerikaanse zusterstation, zullen de komende vier weken 2 korte films te zien zijn met de aankondiging van de campagne en informatie over deelname. De campagne zal zich daarna uitbreiden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid