Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis Groupe denkt 60 miljoen te besparen

Publicis Groupe denkt zo’n 60 miljoen euro te kunnen besparen met synergie tussen de verschillende entiteiten binnen het netwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Topman Maurice Levy houdt vast aan een groei van 15 procent in 2003, ondanks een nog steeds zwakke wereldwijde reclamesituatie. Volgens Levy is het aannemelijk dat in Europa D’Arcy opgaat in Leo Burnett ‘in elke stad waar de twee netwerken actief zijn’, meldt Adageglobal. Het zou betekenen dat D’Arcy in Amsterdam samengevoegd wordt met Leo Burnett. Saatchi & Saatchi neemt het management van een aantal D'Arcy-klanten over, waarvan zeker Procter & Gamble op wereldwijde basis. Ook Publicis zelf neemt klanten over in Europa en de rest van de wereld. Publicis zegt ook veel uit de samenwerking met het Dentsu-netwerk te willen halen. Komende week wordt daar meer over bekend. Levy meldde dat een ‘grote internationale adverteerder’ die al met Publicis werkt een grote deal van 100 miljoen dollar gaat sluiten met Dentsu in Japan. Levy wilde de naam van dat bedrijf nog niet noemen. Buiten Japan wil Publicis meer gaan werken met Dentsu's expertise in sportmarketing, met name in Europa.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in