Publicis groeit sterk door acquisities
De acquisities van Saatchi & Saatchi en Nelson Communications hebben bijgedragen aan de 65 procent groei in omzet van Publicis Groupe in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De omzet kwam uit op 6,71 miljard dollar, aldus Adage. De autonome groei was 6,3 procent. Europa tekende voor de grootste regionale groei, 8.2%, gevolgd door Latijns-Amerika (7.1%), Noord-Amerika (5%) en Azië/Pacific (2.7%). De groei kwam voornamelijk van Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi Worldwide, Fallon Worldwide en Optimedia, dat in juli samen is gegaan met Zenith Media. Chairman Maurice Levy verwacht geen spectaculaire cijfers in de tweede helft van het jaar, maar hij gelooft dat de bestedingen over het algemeen toch zullen aantrekken.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid