Account Pizza Hut in VS naar Media Edge
Pizza Hut heeft in de VS het media-account ter waarde van 150 miljoen dollar verhuisd van BBDO Worldwide naar WPP’s Media Edge.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Media Edge heeft ook een ander account van moederbedrijf Tricon in handen: KFC. Het derde, Taco Bell, zou het account vervolmaken. Maar het account voor deze fast food-keten is nog in handen van FCB Worldwide, San Francisco, dat ook het creatieve werk voor Taco Bell doet. Media Edge wil zich eerst concentreren op Pizza Hut en KFC, maar er zou volgens Adage ook een review van Taco Bell aankomen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid