Overslaan en naar de inhoud gaan

Dell herschikt pr-accounts

Dell Computer gaat zijn pr-activiteiten in Noord- en Zuid-Amerika onderbrengen als één account. Dit kan jaarlijks tussen de 2 en 3…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dit moment is Fleishman-Hillard nog het belangrijkste pr-bureau voor de Texaanse computerleverancier, die vooral via internet verkoopt. Zij doen vooral zakelijke opdrachten, terwijl Shepardson, Stern & Kaminsky de wat kleinere bedrijfscommunicatieopdrachten doet. Het werk van deze twee bureaus staat niet op de tocht door de herschikking van Dells pr-account. Naast de beide bureaus kregen GCI Group en PR21 de vraag om een voorstel in te sturen.

related partner content for mobile comes here

De herschikking van het pr-account is nodig vanwege een reorganisatie van Dells bedrijfsonderdelen. Volgens de nieuwe indeling blijft het onderscheid in middelgrote en kleinere bedrijven en de consumentenmarkt bestaan, maar dan onder een grotere geografische paraplu. 'We doen alles wat we kunnen om kosteneffectieve pr te bedrijven,' aldus Elizabeth Allen, Dells vice-president bedrijfscommunicatie. Begin dit jaar is de communicatieafdeling al ingekrompen. Begin september volgen de laatste veranderingen. Tegelijkertijd zoekt Dell in Europa naar één leidend bureau om het werk van hun bestaande netwerk van 17 bedrijven in deze regio uit te bouwen. (Bron: PRWeek US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in