Duitsers zijn Endemol-programma’s zat
Duitsers hebben genoeg van de tv-programma's geproduceerd door Endemol. Onder de kop ‘Geen zin meer in tv-kaas uit Holland’, haalde…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens de krant verdwijnt het ene na het andere Endemol-programma in Duitsland van de buis. Vanaf 1992 vierde Linda de Mol successen met Traumhochzeit, maar de Duitse variant van Love Letters werd onlangs wegens sterk dalende kijkcijfers gestaakt. Hetzelfde gebeurde gisteravond met Big Diet, dat al na 63 dagen sneuvelde. Ook Big Brother verliest steeds meer kijkers en de Tv-Kapper en de 100.000-Markshow verdwenen net zo snel van de buis als zij kwamen. "De Duitsers smaakt alleen nog maar de echte kaas uit Holland. De tv kaas schakelen ze onmiddellijk uit", is de conclusie van Bild. Endemol verweert zich met het argument dat een terugval naar negen succesvolle jaren eigenlijk onvermijdelijk is.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid