Overslaan en naar de inhoud gaan

Primeur: energiedirect.nl en PSV in commercial

Onder de naam ‘Dat zijn wij’ wordt het hoofdsponsorschap van de Eindhovense voetbalclub benut door de energieleverancier.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Wij zijn de vierde speler in de markt qua grootte, maar hebben nog niet de bekendheid die hoort bij deze positie’, zegt Jorrit Pijlman, formulemanager van energiedirect.nl. ‘Met deze campagne willen we uitleggen wie wij zijn en waarom wij kiezen voor een lekker directe aanpak. Wij vragen ons continu af of het ook ‘eenvoudiger’ kan voor onze klanten. De kracht van de samenwerking met PSV hebben we daarin als uitgangspunt genomen.’

related partner content for mobile comes here

Volgens Norberth Korsmit, partner Triple Double, verbindt de mentaliteit beide merken met elkaar en dat is vertaald naar een reclame-idee. ‘De associaties rond het merk energiedirect.nl moeten worden gebouwd op een slimme combinatie van helder taalgebruik en emotionele beelden. Pure emoties vanuit de sport (spelers en fans) of mensen (klanten).’

Credits

Opdrachtgever: Energiedirect.nl

Verantwoordelijk bij klant: Jorrit Pijlman, Karin Sijbring, Evelien Ollongren en Ingrid Nagtzaam.

Bureau: Triple Double

Creatie: Norberth Korsmit, Derek van der Vlugt 

Account: Pieter Kuijpers, Mathijs Nijkamp

Productiemaatschappij: Czar Jr.

Regisseur: Boris Booij, Czar Jr.

Producer: Roos Blank, Czar Jr.

DOP: Stephan Polman, Emo Weemhoff

Editor: Tomas Kamphuis

Sound: Melcher Meirmans, REC Sound

Post Production: The Compound

Grading: Tim van Paassen, The Compound

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in