Overslaan en naar de inhoud gaan

Telecomaanbieder giffgaff lanceert Halloween-campagne

De campagne werd ook nog eens ontwikkeld door een brand director van giffgaff.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tom Rainsford is verantwoordelijk voor de onlangs verschenen commercial van het Britse giffgaff. Hij maakte een commercial speciaal in het teken van Halloween dat aanstaande is. In de video belandt de hoofdrolspeelster in een nachtmerrie waarin ze achterna wordt gezeten door verschillende horrorkarakters. De boodschap van de giffgaff is dat de consument deze nachtmerrie kan stoppen door niet nog een tweejarig telecomcontract te tekenen.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in