Overslaan en naar de inhoud gaan

Supermarkten en zuivelsector vechten tegen voedselverspilling

Ongeveer tien procent blijft achter in de verpakking als de consument yoghurt of vla niet opmaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Daar moet verandering in komen als het aan de supermarktbranche en zuivelsector ligt. 24 oktober start dan ook de campagne ‘Haal alles eruit wat erin zit’. Via deze campagne moet de consument leren een pak op te vouwen, waardoor alles uit de verpakking kan worden gehaald.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne bestaat uit een tv-commercial en een YouTube-video. Ook social media worden betrokken in deze campagne. Uit onderzoek blijkt dat 48 procent van de consumenten een vouwinstructie wil om alle yoghurt en vla uit de verpakking te kunnen halen. Vandaar dat ook de website online is gegaan. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in