Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamebureau True ontwikkelt internationale campagne Mitsubishi

De Mitubishi Outlander PHEV wordt geïntroduceerd door een Utrechts bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In opdracht van het Japanse hoofdkantoor liet Mitsubishi Motors Nederland de film te ontwikkelen en hiervoor koos het True. De campagne is geregisseerd dooor Michael Wong, de muziek is van Jonathan Jeremiah. De plug-in-hybride auto wordt door True gepositioneerd als één van de dingen waar je op een gegeven moment klaar voor bent in je leven. Het moment dat je je bewust wordt van jezelf en waar je voor staat. 

related partner content for mobile comes here

 

‘We hebben ervoor gekozen om de traditionele hard selling op basis van features en opties te verruilen voor een soft selling op basis van levenservaring’, zegt Willem Jan Oosterveld, General Manager Marketing Mitsubishi Motors Nederland. ‘Dit is voor Mitsubishi Motors een vernieuwende aanpak.’

Deze langere introductiefilm werd voor het eerst getoond op de Motor Show van Parijs. Vanaf volgende maand zal de film ingekort te zien zijn in diverse landen en als tv- en online reclame in Nederland. 

 

Bureau: True

Creatie: Jeroen Ritsema, Wilbert Leering

Account: Maaike Veenstra, Mariska Wilschut

Verantwoordelijk bij klant: Willem Jan Oosterveld, Myrthe Beulenkamp, Chiho Hirasuga, Alex Thomas

RTV productie: Pirke Bergsma

Productiemaatschappij: Bonkers

Regisseur: Michael Wong

D.O.P.: Menno Mans

Editor: Gert van Berckelaer

Producers: Jan Jinek, Saskia Kok

Post-productie: MPC

Geluid: Stainless Sound

Muziek: Jonathan Jeremiah

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in