Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijsvergelijkingssites stappen over op print

Er komt een tweede papieren prijsvergelijkingsmagazine. In navolging van Kieskeurig.nl komen nu ook vier andere vergelijkingssites met een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe blad, Check, is een samenwerking van de vergelijkingssites HetBesteProduct.nl, Vergelijk.nl, Independer.nl en Zoover.nl. Het tijdschrift over producten en diensten op het web telt ongeveer 68 pagina's. Hoofdredacteur Eelko Wester spreekt van 'een echt consumentenmagazine'. De redactionele inhoud zal onder andere bestaan uit de laatste trends, aangevuld met wetenswaardigheden, interviews, columns en de mening van deskundigen en consumenten over producten en diensten. De doelgroep van Check ligt bij consumenten die al via internet kopen, in tegenstelling tot Kieskeurig, wat zich ook richt op mensen die niet via internet kopen. Het blad is in de losse verkoop verkrijgbaar, maar zal ook met een aantal titels van HUB uitgevers meegestuurd, waaronder Computer Idee. De blad begint met een oplage van 150.000 nummers, zes keer per jaar uitkomen en bij losse verkoop 2,45 euro kosten.

related partner content for mobile comes here

(Emerce)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in