Prijsvergelijkingssites stappen over op print


Het nieuwe blad, Check, is een samenwerking van de vergelijkingssites HetBesteProduct.nl, Vergelijk.nl, Independer.nl en Zoover.nl. Het tijdschrift over producten en diensten op het web telt ongeveer 68 pagina's. Hoofdredacteur Eelko Wester spreekt van 'een echt consumentenmagazine'. De redactionele inhoud zal onder andere bestaan uit de laatste trends, aangevuld met wetenswaardigheden, interviews, columns en de mening van deskundigen en consumenten over producten en diensten. De doelgroep van Check ligt bij consumenten die al via internet kopen, in tegenstelling tot Kieskeurig, wat zich ook richt op mensen die niet via internet kopen. Het blad is in de losse verkoop verkrijgbaar, maar zal ook met een aantal titels van HUB uitgevers meegestuurd, waaronder Computer Idee. De blad begint met een oplage van 150.000 nummers, zes keer per jaar uitkomen en bij losse verkoop 2,45 euro kosten.
(Emerce)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid