Overslaan en naar de inhoud gaan

Sdu Uitgevers neemt PM over

Sdu Uitgevers heeft overeenstemming bereikt over de overname van Politieke Pers, de uitgever van PM, een magazine voor de overheid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de overname van Politieke Pers wordt Sdu Uitgevers voor 100 procent eigenaar van het magazine PM en bijbehorende activiteiten. PM richt zich met het blad en de website op de beslissers binnen de rijksoverheid en uitvoeringsorganisaties en heeft een betaalde oplage van 11.000.

related partner content for mobile comes here

Eind mei lanceerde Sdu Uitgevers het nieuwe multimediale merk re.Public, een wekelijks magazine, en e-nieuwsbrief met nieuws, artikelen, interviews en vacatures dat zich richt op de jonge, carrièrebewuste ambtenaren binnen alle lagen van de overheid. De combinatie van re.Public en PM stelt Sdu Uitgevers in staat de verschillende doelgroepen binnen de markt voor overheidsinformatie op maat te bedienen.

PM wordt onderdeel van de Business Unit Openbaar Bestuur, waarin ook re.Public., de Staatscourant, VNG-magazine en Provincies zijn ondergebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in