Overslaan en naar de inhoud gaan

Koot verlaat De Lotto

Pascal Koot (35), als marketingmanager nu 2,5 jaar eindverantwoordelijk voor het marketingcommunicatiebeleid van De Lotto, stapt op eigen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘De organisatie van de stichting De Lotto geeft in mijn perceptie onvoldoende ruimte voor marketing zoals ik het wil bedrijven’, zegt Koot tegen Adformatie. ‘Ik kom uit een veel commerciëlere omgeving waar veel sneller gewerkt wordt en waar iedereen bezig is met de consument.’

related partner content for mobile comes here

Koot werkte bijna acht jaar bij McDonald’s voordat hij naar De overstapte. Hij oriënteert zich op een nieuwe functie binnen het marketingvak.

De afgelopen tijd was een periode met veel veranderingen bij De Lotto. Eind mei werd bekend dat De Lotto en DDB na 15 jaar uit elkaar gaan. Y&R Not Just Film is per 1 juli het nieuwe bureau van het merk Lotto, terwijl Lemz voor Krasloten en Toto aan de slag is gegaan. Ook heeft De Lotto sinds 1 juli een nieuwe algemeen directeur, Harrie Linders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in