Overslaan en naar de inhoud gaan

PR oorlog over gezonde sigaret

Reynolds Tobacco Company houdt stug vast aan de promotie van een 'veiliger' sigaret.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ondanks campagnes van Tobacco Free Kids (CTFK), de American Cancer Society
en de American Heart Association, die opriepen de marketingtests van de
Eclips en de gezondheidsclaims een halt toe te roepen, volhardt de
tabaksgigant in zijn nieuwe vinding. De introductie van de peuk in Texas
verloopt dan ook op schema. De CFTK probeert daarbij in samenwerking met
andere anti-tabakslobbyisten de introductie van de sigaret in de
detailhandel te vertragen door een beroep te doen op gezondheidsorganisaties
in Texas en op landelijk niveau.

related partner content for mobile comes here

Reynolds is als sinds vorig jaar bezig de sigaret onder de aandacht van het
publiek te brengen via direct mail en de website die de
gezondheidsclaim een wetenschappelijk cachet moet geven.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in