Overslaan en naar de inhoud gaan

Pon’s Automobielhandel blijft in Nederland bij MediaCom

Wereldwijd koos Volkswagen voor PHD, maar er was in Nederland een lokale review.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

dat Volkswagen Group internationaal voor een nieuw mediabureaunetwerk had gekozen: PHD. Het betekent dat in veel landen een einde komt aan de samenwerking met MediaCom. Toen leek het logisch dat in Nederland VW-importeur Pon&;s Automobielhandel ook naar PHD zou gaan. Dat blijkt niet het geval. Pon’s heeft ervoor gekozen om na een lokale review voor de behartiging van haar mediabelangen door te gaan met de samenwerking met MediaCom.

Innovatie
Pon heeft ervoor gekozen om in Nederland zijn eigen weg te volgen. Jasper van der Bijl, Manager Marketing Communicatie bij Volkswagen en verantwoordelijk voor digital en media voor de diverse merken binnen Pon’s Automobielhandel, heeft de review begeleid samen met 3MO.

related partner content for mobile comes here

Van der Bijl: &;De keuze voor MediaCom werd gemaakt omdat dit bureau continue wil innoveren en een sterke invulling geeft aan mensen, strategie, trading, data en digital.&;

Fresh Fruit
Daarnaast heeft Pon alle digitale performance dienstverlening ondergebracht bij Fresh Fruit, onderdeel van de Greenhouse Group (net als MediaCom onderdeel van GroupM).  Naast integratie moet de samenwerking met Fresh Fruit zorgen voor de volgende stap in de wijze waarop MediaCom voor Pon &;op slimme wijze met audiences om kan gaan en media in real time kan optimaliseren&;. De digitale werkzaamheden die Fresh Fruit gaat doen, lagen eerst bij meerdere digitale bureaus. De eerste werkzaamheden zijn deze zomer al overgenomen.

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom over de keuze van Pon: ‘Wij zijn ontzettend trots en blij dat wij verder mogen werken voor de prachtige merken van Pon. Zij hebben zoals vaker bewezen alleen te gaan voor wat zij als beste ervaren voor de merken. Het feit dat Pon hiermee zijn eigen koers vaart is uniek. We gaan met veel enthousiasme door.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in