Overslaan en naar de inhoud gaan

Sandd wil met nieuwe huisstijl lef uitstralen

Het postbedrijf gaat gefaseerd over naar een nieuwe merkidentiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Postbedrijf Sandd werkt aan zijn merkidentiteit. Middels de invoering van een nieuwe huisstijl met bijbehorend logo en website wil Sandd de kernwaarden ondernemerschap, lef en ambitie herkenbaarder voor het voetlicht brengen.

related partner content for mobile comes here

Potentieel
Ronald van de Laar, CEO: ‘Sinds de oprichting van Sandd in 1999 is het logo onveranderd gebleven terwijl de postmarkt volop in beweging is. We hebben de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Om een continue groei te waarborgen, zoeken we vanuit ons ondernemerschap naar andere mogelijkheden in de postmarkt. Doordat we deze kansen optimaal benutten én zelf creëren zit daar een ruimschoots potentieel in voor een succesvolle toekomst. Deze toekomst zit voor Sandd in het feit dat we een postbedrijf worden met een veel breder portfolio. We zijn volop bezig met de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten waarmee we nieuwe doelgroepen aanspreken en waarbij we meer focus zullen hebben op postverzending in het MKB.’

Nieuwe proposities
Vanaf 1 oktober start Sandd met 48 uursbezorging voor gecodeerde en gesorteerde bulkpartijen. Er is extra capaciteit gecreëerd door investeringen in het verwerkingsproces. Ook is het bedrijf sinds kort gestart met het bezorgen van brievenbuspakjes op dinsdag en vrijdag.

Iedere medewerker
Bij de nieuwe fase hoort volgens Van de Laar een andere manier van werken. ‘Belangrijk is dat iedere medewerker, in elke laag van de organisatie verantwoordelijkheid draagt. Op deze manier werken we slim en met ambitie aan de verdere groei en ontwikkeling van Sandd.’

Stabiliteit en daadkracht
Bij de veranderingen hoort volgens Sandd een nieuwe uitstraling. Het logo heeft volgens Van de Laar een frisse en speelse uitstraling gekregen en de primaire kleuren blauw en magenta blijven intact. ‘De d’s lopen schuin naar boven en laten een stijgende lijn zien, deze lijn staat synoniem voor de toekomstige groei van Sandd. Ook biedt de vierkante vorm van de punt een mooi contrast met de ronde vormen van de letters. De punt staat voor stabiliteit en daadkracht. Met dit nieuwe logo markeren we een nieuwe stap binnen Sandd.’

Het nieuwe Sandd is op maandag 26 september feestelijk onthuld in de Centrale Sorteerhal van het postbedrijf in Apeldoorn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in