Onderzoek: Mobiele tijdsconsumptie heeft de pc ingehaald


Onder deze mobiele consumptie worden alle niet-spraak gerelateerde activiteiten op tablets en smartphones bedoeld. Bij vrouwen in de leeftijd van 25-49 jaar maakt het mobiele tijdverdrijf zelfs 61 procent van de totale online consumptie uit.
Er zitten echter grote verschillen in tussen het soort content. Automotive, financieel nieuws, TV streaming worden nog veel op de pc gedaan. Terwijl het weer, games, radio luisteren en social media vooral op de smartphone wordt gedaan. Het onderzoek laat ook het verschil in contentconsumptie tussen mannen en vrouwen zien. Mannen in de leeftijd 25 – 49 jaar kijken het liefst sport, terwijl vrouwen graag via de tablet informatie opzoeken over retail, lifestyle en opvoeding.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: eMarketer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid