Overslaan en naar de inhoud gaan

Olympische atleten protesteren tegen Twitter-regels

Olympische atleten zijn vandaag een protestactie begonnen tegen de social media-regels van de Olympische organisatie en komen op voor hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met regel 40 van London 2012 wil de organisatie 'ambush marketing' buiten de deur houden en verzekeren dat alleen officiële sponsors worden genoemd. Dit houdt in dat posts waarin andere sponsors worden genoemd of bedankt, moeten worden verwijderd. Wie zich niet aan de regel houdt, krijgt een boete en kan zelfs worden gediskwalificeerd. Sporters worden voortdurend onder druk gezet foto's te verwijderen, zoals 1500 meter-renner Leo Marzano die een foto van zijn schoenen op Facebook plaatste.

related partner content for mobile comes here

Atleten hebben zich nu online verenigd via de hastag . Zij worden vaak niet door de overheid gesubsidieerd en danken hun bestaan als sporter uitsluitend aan sponsors die ze graag bedanken na het behalen van een finaleplaats of medaille. De hashtag werd direct trending.

(Bron: London Evening Standard)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in