Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Commercial indexbelegger Ohpen

Indexbelegger Ohpen wil indexbeleggen op de kaart zetten, en komt vanaf vandaag met een commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederlanders houden van beleggen, maar in vergelijking met het buitenland doen ze nauwelijks aan indexbeleggen, aldus Ohpen. Terwijl indexbeleggen op de lange termijn effectiever is en minder kosten met zich mee brengt.

related partner content for mobile comes here

De campagne wordt prime time uitgezonden op de publieke zenders. Regisseur is Bruce St. Clair.

De kernboodschap: Het is een natuurwet dat alles wat groots eindigt, klein begint - ook je vermogen. De commercial toont, al terugspoelend, dat een grote hoeveelheid geld begint bij een klein katoenplantje.

Angelique Schouten, hoofd marketing bij Ohpen: ‘Ohpen wil de (financiële) wereld laten zien dat het anders moet en anders kan. Daarom hebben wij gekozen voor deze bijzondere commercial. Niet alleen de beelden maar ook de voice over lopen bijvoorbeeld terug. Het neerzetten van een ‘ander gevoel’ passend bij het merk Ohpen is van groot belang.’

Creatie: SSSS & Orchestra

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in