(Campagne) Commercial indexbelegger Ohpen


Nederlanders houden van beleggen, maar in vergelijking met het buitenland doen ze nauwelijks aan indexbeleggen, aldus Ohpen. Terwijl indexbeleggen op de lange termijn effectiever is en minder kosten met zich mee brengt.
De campagne wordt prime time uitgezonden op de publieke zenders. Regisseur is Bruce St. Clair.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe kernboodschap: Het is een natuurwet dat alles wat groots eindigt, klein begint - ook je vermogen. De commercial toont, al terugspoelend, dat een grote hoeveelheid geld begint bij een klein katoenplantje.
Angelique Schouten, hoofd marketing bij Ohpen: ‘Ohpen wil de (financiële) wereld laten zien dat het anders moet en anders kan. Daarom hebben wij gekozen voor deze bijzondere commercial. Niet alleen de beelden maar ook de voice over lopen bijvoorbeeld terug. Het neerzetten van een ‘ander gevoel’ passend bij het merk Ohpen is van groot belang.’
Creatie: SSSS & Orchestra
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid