Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederland 4x in de prijzen bij ADC

Wieden+Kennedy, Dietwee en Mainstudio zijn in de prijzen gevallen bij 88e ADC Annual Awards in New York.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wieden+Kennedy, Dietwee en Mainstudio zijn in de prijzen gevallen bij 88e in New York.

related partner content for mobile comes here

Mainstudio won goud voor het ontwerp van het tijdschrift Another Architecture van uitgeverij Mark Publishers in de categorie Design. Wieden+Kennedy Amsterdam viel twee keer in de prijzen voor Nike. Het bureau won een brons in Advertising Print voor 'Nike Women Fall 08' en een tweede brons in Design voor het Nike Women-boek 'Here I am Stories'. Dietwee won brons in Design voor het jaarverslag 2007 van het Aids Fonds.

Saatchi & Saatchi New York vorige week Agency of the Year door vier keer goud, een zilver en twee brons te winnen. De meest bekroonde adverteerder was Burger King. Zowel de 'Whopper Sacrifice'-campagne als de 'Whopper Virgin'-campagne van Crispin Porter + Bogusky viel in de prijzen.

Bureaunetwerk werd Leo Burnett met twaalf awards in totaal. Designbureau van het jaar werd Pentagram Design. Interactief bureau van het jaar werd R/GA.

Whopper Virgins

Een YouTube-filmpje over hoe de Whopper Sacrifice werkt:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in