Nederland 4x in de prijzen bij ADC


Wieden+Kennedy, Dietwee en Mainstudio zijn in de prijzen gevallen bij 88e ADC Annual Awards in New York.
Mainstudio won goud voor het ontwerp van het tijdschrift Another Architecture van uitgeverij Mark Publishers in de categorie Design. Wieden+Kennedy Amsterdam viel twee keer in de prijzen voor Nike. Het bureau won een brons in Advertising Print voor 'Nike Women Fall 08' en een tweede brons in Design voor het Nike Women-boek 'Here I am Stories'. Dietwee won brons in Design voor het jaarverslag 2007 van het Aids Fonds.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSaatchi & Saatchi New York vorige week Agency of the Year door vier keer goud, een zilver en twee brons te winnen. De meest bekroonde adverteerder was Burger King. Zowel de 'Whopper Sacrifice'-campagne als de 'Whopper Virgin'-campagne van Crispin Porter + Bogusky viel in de prijzen.
Bureaunetwerk werd Leo Burnett met twaalf awards in totaal. Designbureau van het jaar werd Pentagram Design. Interactief bureau van het jaar werd R/GA.
Whopper Virgins
Een YouTube-filmpje over hoe de Whopper Sacrifice werkt:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid