Overslaan en naar de inhoud gaan

Murdoch met MySpace de nieuwe MTV

Wat Rupert Murdoch lukte met Fox News op de Amerikaanse mediamarkt wil hij nu herhalen met MySpace. Er een knaller van maken voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat Rupert Murdoch lukte met op de Amerikaanse mediamarkt wil hij nu herhalen met . Er een knaller van maken voor marketeers die ruimschoots de goedkeuring geniet van de regering in Washington.

related partner content for mobile comes here

dat ruim 200.000 profielen van MySpace zijn verwijderd als onderdeel van een grote slag om meer adverteerders te trekken.

'Madison Avenue' - de beeldspraak voor adverterend Amerika vanwege de vestiging van reclamebureaus in New York - krijgt site met 67 miljoen gebruikers in de schoot geworpen met heel veel ruimte om te adverteren en ook uitgebreide informatie over zowel de actieve gebruikers, degene die profielen plaatsen, als het passief gebruik of bezoek daarvan.

En Ross Levinsohn, president van Fox Interactive Media, wil ook meer merkadverteerders trekken, vooral van partijen die de jeugd willen bereiken. MySpace presenteert zich als het belangrijkste medium om de jeugd te bereiken.

Toevoeging van videomogelijkheden aan de site is goed voor adverteerders volgens MySpace en binnen zes weken volgt er ook een nieuwe zoekdienst waarmee adverteerders aan de achterkant nog beter kunnen zien waar het publiek van MySpace naar zoekt.

Ook combineert Fox Interactive de mogelijkheden van verschillende van haar sites voor adverteerders, zoals met die ook van Fox is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in