Mobile marketing 2.0
Al enkele jaren is 'Mobile' een hot topic in de marketingwereld. De mobile marketing mogelijkheden lijken oneindig. In aanloop naar de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Al enkele jaren is 'Mobile' een hot topic in de marketingwereld. De mobile marketing mogelijkheden lijken oneindig. In aanloop naar de Digital Marketing School (5 & 6 september) geeft spreker Richard Otto alvast drie nuttige tips.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- Om mobile succesvol als marketinginstrument in te zetten, dien je vooraf de doelstelling af te kaderen.
- Mobiel stelt eigen eisen aan techniek, gebruik en vormgeving.
- De mobiele telefoon is een ideaal instrument om een brand journey te creëren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer weten? Schrijf je nu in voor de workshop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid