Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkverlaging

Ik geloof het Merk niet meer. Kan geen blad openslaan of mailtje aanklikken of er wordt mij belooft dat ik nog maar de helft hoef te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het begon ooit met de obscure faillissement en verbouwingsverkopen. Daarna kwam de Outlet met bekende Merken die net niet meer in de mode waren maar eigenlijk gewoon in de mode. De minder bedeelde mensen krijgen gratis artikelen die het uiterste datumpje hebben overschreden en de beter bedeelden krijgt de rest voor de helft van de prijs omdat het die datum nog niet heeft overschreden.

related partner content for mobile comes here

Als Consumens zijn we zo langzamerhand gewend geraakt aan die structurele prijsverlagingen. Dat tast onherroepelijk de Merkwaarde aan.
De eigen Merken van de supers hebben die echte Merken ook al hun laatste restje waardigheid ontnomen. Nu bieden deze supers hele pakketten Merken aan die daarmee vaak nog lager geprijsd zijn dan hun eigen Merken.
Voor de kwaliteit hoef je het niet te laten.

De grote vraag wordt, is de Consumens van na de crisis nog wel bereid een hoger prijsniveau te aanvaarden?
De A merken hebben het moeilijk en zullen het nog moeilijker krijgen . . tenzij ze de Consumens continue weten te verleiden en onderscheidend vermogen weten te creëren.
Zonder zich te verlagen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in