Overslaan en naar de inhoud gaan

MarketingOnline.nl vernieuwt

De compleet vernieuwde site van Marketingonline.nl gaat binnenkort live. Tijdens de verbouwing blijft de winkel open.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan een nieuw online platform waar de merken Adformatie.nl, MarketingOnline.nl, CommunicatieOnline.nl, MolBlog en MobileMarketing.nl samenkomen. De bezoeker – of die nu werkzaam is in communicatie, marketing, reclame of media – profiteert straks van de brede en rijke kennis die wij hebben over het vak. En het oog wil ook wat, dus we hebben het design grondig aangepakt.

related partner content for mobile comes here

Wat is er precies nieuw:
- Volledig responsive: De nieuwe site is op mobiel, tablet en desktop optimaal toegankelijk.

- De look & feel: het design is compleet vernieuwd, newsier en we maken gebruik van meer beeld.

- Drie homepages, één platform: Adformatie.nl, MarketingOnline.nl en CommunicatieOnline.nl geven toegang tot alle content die Adfo Groep biedt.

- Channels: op de nieuwe sites geven de homepages het overzicht. We gaan werken met channels om de diepte in te gaan. Alle artikelen worden overzichtelijk samengebracht en gebundeld in die channels. De channels zijn: Reputatie, Intern/Change, Business, PR, Social en Carrière.

- 250 bloggers: Nieuws en blogs staan op de nieuwe sites door elkaar heen. We hebben de beste experts - 250 over de drie sites - gevraagd of ze hun kennis, inspiratie en meningen via ons platform willen delen. De redactie blijft uiteraard bovenop het nieuws zitten.

Tijdens de verbouwing blijft de winkel open
De meeste werkzaamheden hebben achter de schermen plaatsgevonden. Voordat we live kunnen, moet een aantal dingen worden afgerond en daar zal trouwe MarketingOnline.nl-bezoeker wel iets van merken. Zo is het vanaf maandag even niet meer mogelijk op artikelen te reageren. Ook kunnen bezoekers zich niet meer registreren.

Dit is gelukkig maar tijdelijk, alles voor het goede doel. We hebben ons het afgelopen jaar bezig gehouden met de vraag: wat wil de bezoeker? We hebben veel gesproken met mensen uit het vak en daaruit is gebleken dat onze lezers alles willen: soms diepgang, praktische tips en learnings uit het buitenland, dan weer nieuws, verstrooiing of roddels dichtbij huis. Het ene moment snel geïnformeerd worden, op het andere moment inzoomen op een bepaald onderwerp. Het nieuwe platform moet in die behoeften gaan voorzien.

Dit is pas het begin. Het nieuwe publicatieplatform is het fundament van waaruit we verder gaan bouwen. De bezoeker kan straks zoals hij gewend is vacatures, events en campagnes op de sites vinden. De komende weken worden al deze onderdelen vernieuwd, net als de webshop. In de eerste maanden van 2014 wordt een stevig kennisplatform aan de sites toegevoegd waarbinnen de bestaande databanken met gegevens over bureaus en cases worden gebundeld in een nieuwe, geïntegreerde intelligence-omgeving voor de gehele Adfo Groep. En zo blijven we doorbouwen en verbeteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in