Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc Pieterse stapt over van N=5 naar Ogilvy & Mather Amsterdam

Na 10 jaar N=5 begint de strategy director op 18 april bij zijn nieuwe werkgever.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de overgang van Pieterse verwelkomt Ogilvy na .

related partner content for mobile comes here

De twee komen onder het bewind van chief strategy officer Daan Remarque, die zelf in .

Affiniteit met telecombranche

Pieterse werkte bij N=5 voor merken als ABN Amro, KPN en Mercedes-Benz en was de vaste hand op het merk Telfort, dat werd omgevormd van &;platte prijsvechter, naar rijk voordeelmerk&; waarvoor hij werd bekroond met een Gouden Effie. In totaal verzamelde Pieterse met zijn teams 5 Effie&;s, 2 Exprix&;s, 2 Gouden Loeki&;s en 10 SAN Accenten. Eerder was Pieterse werkzaam in diverse marketingrollen bij KPN.

‘Ik volg Marc al een aantal jaren en ben bijzonder blij dat hij ons strategieteam komt versterken&;, vertelt Remarque opgetogen. &;Vanuit zijn exacte achtergrond is hij sterk in analyse en structuur, maar hij heeft ook een goed gevoel voor creativiteit. Dat maakt hem zeer waardevol voor ons bureau en onze klanten’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in