Lemz 2x genomineerd bij Tomorrow Awards


Lemz staat als enige Nederlandse bureau op de shortlist voor de Tomorrow Awards, die volgende week dinsdag voor het eerst in Amsterdam worden uitgereikt.
Lemz is genomineerd met de 365 campagne en voor KLM Live Reply.
De Tomorrow Awards is het eerste internationale prijzenfestival dat zich toelegt op het ontdekken, tentoonstellen en belonen van reclamecreativiteit die nieuwe technologische grenzen opzoekt en tart.
Omdat de beste voorbeelden van zulk werk niet te vangen is onder de standaard festival-categorieën, zijn de Tomorrow Awards categorie-neutraal: alle inzendingen worden bij elkaar beoordeeld, met het idee dat alleen de beste ideeën komen bovendrijven.
Naast het toekennen van prijzen is het streven van de Tomorrow Awards om de industrie te onderwijzen over nieuwe technologieën en de creatieve mogelijkheden die daarmee gepaard gaan.
Met die gedachte wordt de gehele industrie betrokken in het juryproces voor het samenstellen van de shortlist.
Dinsdag worden de awards uitgereikt in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam, na afloop van een congres met internationaal vermaarde sprekers: Paul Lavoie (Taxi), Carl Johnson (Anomali), Nick Bailey (AKQA) en Jean-Francois Bouchard (Sid Lee).
Er waren 112 inzendingen, waarvan er 56 op de shortlist belandden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid