Overslaan en naar de inhoud gaan

QR-codes worden mooier en slimmer

Consumenten weten er nog niet echt mee om te gaan, maar de QR-technologie blijft zich doorontwikkelen. QR-codes zien er in ieder geval…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten weten er nog niet echt , maar de QR-technologie blijft zich doorontwikkelen. QR-codes zien er in ieder geval steeds beter uit.

related partner content for mobile comes here

In de zwart-witte vierkantjes kun je bijvoorbeeld steeds vaker figuurtjes en merken terugvinden. Maar er worden ook app’s gemaakt met scan-technologie waarbij je tijdens het scannen logo’s en beelden op de mobiel ziet verschijnen, in plaats van het zwart-witte vierkantje.

Blippar maakte al zo’n scan-app voor de advertentiecampagnes van Cadbury, Jack Daniels en Tesco.

Daarnaast worden de codes slimmer. Zo bieden codes verschillende soorten informatie waarmee consumenten verschillende acties kunnen doen, gebaseerd op hun eigen aankoopgeschiedenis. Deze informatie wordt immers in de mobiele QR lees-app opgeslagen.

Home Depot, Target en Macy’s experimenteren al met deze technieken.

Bron: Marketingvox

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in