Overslaan en naar de inhoud gaan

MetrixLab koopt branchegenoot

MetrixLab koopt het Frans-Amerikaanse CRM Metrix, specialist in effectiviteitsmetingen van digitale media en online marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Han de Groot, oprichter en ceo van MetrixLab, versterkt de overname de ambitie van MetrixLab om op het gebied van digitale media en communicatie het meest complete onderzoeksinstrumentarium wereldwijd aan te kunnen bieden. 'Zowel website-eigenaren, mediabureaus als adverteerders ervaren de noodzaak om investeringen in digitale media te kwantificeren en de effectiviteit ervan vast te stellen. Er zijn maar weinig partijen die echte multimediale effectiviteitsmetingen kunnen uitvoeren.'
Transactie-, omzet- en winstgegevens maakt MetrixLab niet bekend.

related partner content for mobile comes here

MetrixLab behoort met tweehonderd medewerkers en negen kantoren tot de wereldwijde Top 5 internetmarktonderzoekbureaus, aangevoerd door het Japanse MacroMill met 115 miljoen euro omzet.
Van den Ende & Deitmers is sinds 2008 één van de medeaandeelhouders.

CRM Metrix afficheert zich zelf als één van de Europese marktleiders op gebied van effectiviteitsmetingen van digitale media en online marketing. Het bedrijf is opgericht in 2000 door prof. dr. Laurent Florès en heeft vestigingen in Parijs en New York.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in