MetrixLab koopt branchegenoot
Volgens Han de Groot, oprichter en ceo van MetrixLab, versterkt de overname de ambitie van MetrixLab om op het gebied van digitale media en communicatie het meest complete onderzoeksinstrumentarium wereldwijd aan te kunnen bieden. 'Zowel website-eigenaren, mediabureaus als adverteerders ervaren de noodzaak om investeringen in digitale media te kwantificeren en de effectiviteit ervan vast te stellen. Er zijn maar weinig partijen die echte multimediale effectiviteitsmetingen kunnen uitvoeren.'
Transactie-, omzet- en winstgegevens maakt MetrixLab niet bekend.
MetrixLab behoort met tweehonderd medewerkers en negen kantoren tot de wereldwijde Top 5 internetmarktonderzoekbureaus, aangevoerd door het Japanse MacroMill met 115 miljoen euro omzet.
Van den Ende & Deitmers is sinds 2008 één van de medeaandeelhouders.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaCRM Metrix afficheert zich zelf als één van de Europese marktleiders op gebied van effectiviteitsmetingen van digitale media en online marketing. Het bedrijf is opgericht in 2000 door prof. dr. Laurent Florès en heeft vestigingen in Parijs en New York.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid