Overslaan en naar de inhoud gaan

Wit Coca-Colablikje om ijsbeer te helpen

Vanaf november te koop in de VS en Canada: een wit Coca-Colablikje.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

schiet te hulp in het gevecht de ijsbeer en zijn natuurlijke leefomgeving te redden.

related partner content for mobile comes here

De ijsbeer is sinds 1922 het favoriete dier van het frisdrankenmerk rond de feestdagen.

De campagne, 'Arctic Home' genaamd, moet het bewustzijn van het uitsterven van de ijsbeer vergroten en het WNF helpen geld in te verzamelen, meldt .

Het persbericht meldt dat dat het de eerste keer is in de geschiedenis van Coca-Cola dat de 'iconische' rode blikjes in het wit (met rood logo) zullen verschijnen - met een ijsbeer en haar twee kleintjes erop afgebeeld. Niet eerder heeft het merk de vormgeving van het rode blikje aangepast voor een goed doel.

Het zal gaan om zo'n 1,4 miljard witte blikjes die tot en met februari 2012 in Noord-Amerika te koop zullen zijn.

Het frisdrankmerk zal twee miljoen dollar doneren aan het WNF. Maar nog belangrijker: het is de bedoeling dat de Coca-Coladrinkers via sms of via de website (in Canada ) één dollar doneren. Coca-Cola zal deze donaties aanvullen tot één miljoen dollar.

Het WNF geeft aan dat ze door de samenwerking met Coca-Cola de aandacht voor de met uitsterven bedreigde ijsberen kan vergroten.

Daarnaast heeft Coca-Cola zich ook verbonden aan de 3D-film 'To The Artic' die volgend jaar zal verschijnen. Delen van de film zullen in de Coke-commercials te zien zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in