Overslaan en naar de inhoud gaan

Bureaus starten Holland Marketing House

Met deze samenwerking is het de bedoeling dat beide partijen ‘elkaar aanvullen, kennis en inspiratie delen maar vooral ook de synergie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de oprichters Marc van Eck (managing partner ) en Susanne Swinkels (partner ) is er in de markt van marketingbureaus en bij de behoefte van adverteerders een onmiskenbare trend naar gespecialiseerde bureaus te zien. Ze voorzien een einde voor de full-servicebureaus.

related partner content for mobile comes here

Business Openers richt zich op merkpositionering, internal branding en strategie, Branddoctors op merkpositionering, innovatie, activatie en communicatie.

Naast de twee genoemde partijen zijn ook Opinieplein (het co-creatieplatform), Perfect World Principle (bureau voor duurzame innovatie van business) en Mixe (medisch marketingbureau) bij het Holland Marketing House aangesloten. Elk bedrijft blijft zelfstandig en onder eigen naam op de markt opereren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in