Campagne: Braakhekke ook in BP-campagne
Tot en met 31 januari kunnen BP-klanten bij iedere tankbeurt sparen voor korting op een set professionele koksmessen van het Zwitserse merk Schulte-Ufer, aanbevolen door Joop Braakhekke. Het voordeel kan oplopen tot wel 90 procent. Bovendien kunnen klanten op de actiewebsite bp.nl/messenactie meespelen met de quiz ‘Hoe scherp ben jij?’ waarin Joop als topkok een hoofdrol speelt. Deelnemers maken kans op een diner voor twee in zijn restaurant Le Garage in Amsterdam.
Het is bepaald niet de eerste keer dat Braakhekke optreedt in een campagne. Meest recent was hij te zien in een campagne voor AmbiPur. Dit optreden leverde hem een Loden Leeuw van Radar op voor Meest Irritante BN-er.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOok zijn optreden in de Bros-campagne kende haters en lovers: 'Bros, Bros, Bros, Joop komt los.'
Begin jaren negentig was de kok te zien in een campagne voor het ijsje Jive:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid