Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Braakhekke ook in BP-campagne

BP heeft een campagne gelanceerd waarin Joop Braakhekke de hoofdrol speelt. Het is niet het eerste reclame-optreden van de 'kookgek'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot en met 31 januari kunnen BP-klanten bij iedere tankbeurt sparen voor korting op een set professionele koksmessen van het Zwitserse merk Schulte-Ufer, aanbevolen door Joop Braakhekke. Het voordeel kan oplopen tot wel 90 procent. Bovendien kunnen klanten op de actiewebsite bp.nl/messenactie meespelen met waarin Joop als topkok een hoofdrol speelt. Deelnemers maken kans op een diner voor twee in zijn restaurant Le Garage in Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Het is bepaald niet de eerste keer dat Braakhekke optreedt in een campagne. Meest recent was hij te zien in een campagne voor AmbiPur. Dit optreden leverde hem een Loden Leeuw van Radar op voor Meest Irritante BN-er.

Ook zijn optreden in de Bros-campagne kende haters en lovers: 'Bros, Bros, Bros, Joop komt los.'

Begin jaren negentig was de kok te zien in een campagne voor het ijsje Jive:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in