Kunststofindustrie zet reclame in
De Europese kunststofindustrie wil opinievormers overtuigen van de vitale bijdrage die kunststof levert aan een duurzame samenleving, en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne belicht vooral de manier waarop kunststof bijdraagt aan de maatschappij door de gezondheidszorg te verbeteren. De ene uiting toont een vrouw die op een harttransplantatie wacht en ondertussen in leven wordt gehouden met een kunststof pomp. In de andere wordt beschreven hoe een kunststof doek het drinkwater filtert in Afrika land, zodat mensen niet besmet kunnen worden met de Guinea worm. De campagne zal te zien zijn in Frankrijk, Italië, Nederland, Spanje en Zweden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid