Campagne publieke zenders voor zero base
De publieke omroepen beginnen eind augustus een landelijke campagne om de nieuwe frequenties van Radio 1 tot en met 4 bekend te maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Die zenders krijgen vanaf 1 september een andere frequentie (volgens het zogenaamde zero base-principe) omdat meer ruimte gemaakt moet worden voor commerciële radiostations. Deze zenders moeten nog wel wachten tot februari 2003. In de tussentijd worden stations gedoogd die nu al over een frequentie beschikken. De landelijke publieke zenders zenden nu uit op 32 frequenties, dat worden er 23. In de campagne worden luisteraars via een telefoonnummer, website en Teletekstpagina op de hoogte gehouden van de veranderingen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid