‘Geen bezuinigingen op reclame Unilever nodig’
Ondanks een inkomstendaling van 25 procent in het tweede kwartaal verwacht Unilever over heel 2002 een groei van de inkomsten per aandeel.
Het Brits-Nederlandse bedrijf hoeft daardoor niet te snijden in reclame- en promotiebudgetten, zo meldt AdAge. Dat blad tekende tijdens een conference-call uit de mond van cfo Rudy Markham op dat andere, reeds gestarte bezuinigingsoperaties een beter dan verwacht resultaat opleveren. Daarnaast meldde hij ook een stijging in organische verkopen ten opzichte van vorig jaar van zo’n 3,3 procent. De verkopen van de 400 ‘leading brands’ stegen volgens Unilever met 4,4 procent. In het najaar staat overigens de lancering van Axe in Amerika gepland, waarmee volgens AdAge zo’n 90 miljoen euro gemoeid is.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Contentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
Covetrus
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid