Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel Engeland: 'Chilled in Amsterdam'

Heineken gaat in Engeland Amstel een push geven door het biermerk (aan de tap) in trendy bars en clubs te promoten met de pay-off 'Chilled…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Amstel heeft in Europa een groot marktaandeel, in Groot-Brittannië is dat echter veel kleiner. Heineken hoopt het tapbier in 1.500 bars en clubs in Engeland te verkopen vóór het einde van 2003. Ook wil Amstel ongeveer 8 miljoen pond uitgeven aan Champions League sponsoring, aldus Brandrepublic. Volgens de Britse marketing director Leslie Meredith moet de merkenpositionering gekoppeld worden aan de ‘liberale connotaties van Amsterdam, maar we gebruiken niet expliciet seks en drugs om het merk te verkopen’.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in