Overslaan en naar de inhoud gaan

Klantinformatie belangrijk voor digitale investeringen

IAB Europa laat met de uitkomst van het laatste 'metrics en key performance indicators (KPI's) bulletin' zien dat merkadverteerders meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merkadverteerders noemen levensstijl, gedrag van mediaconsumptie en de positie van de klant in het beslissingsproces tot aankoop de belangrijkste factoren om relevante advertising op het juiste moment bij de klant te kunnen brengen. 

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoeksrapport komt naar voren dat het vooral belangrijk is voor merkadverteerders om te kunnen meten of hun digitale investering wordt terugverdiend. Om de planning en de integratie van verschillende mediatypen te verbeteren, worden de resultaten uit online onderzoeken naast media specifieke onderzoeken gelegd. Hieruit blijkt dat elke mediatype belangrijk is, maar dat de integratie met televisie nog steeds iets belangrijker wordt geacht, dan met andere mediatypen. 

Een andere belangrijke uitkomst is dat bedrijven meer moeten &;connecten&; met hun klanten en dat de waarschijnlijkheid tot reactie en de aantallen fans en volgers verhoogd moeten worden. Dit is nu net zo belangrijk als traditionele KPI&;s als brand awareness, advertising recall en koopintentie. 

Voor het volledige onderzoeksrapport klikt u op .

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in