Overslaan en naar de inhoud gaan

Jubilerend Karwei plaatst handige mannen op voetstuk

In de nieuwe commercial vallen vrouwen in katzwijm voor sexy klusmannen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concept is in opdracht van ontwikkeld door strategisch ontwerpbureau , in samenwerking met .

related partner content for mobile comes here

De commercial is de officiële aftrap van de grote zomercampagne van Karwei die in het teken staat van het 40-jarige bestaan van de bouwmarktketen. Voor deze gelegenheid heeft Dedato zich laten inspireren door de van 20 jaar geleden.

In de nieuwe commercial staat de catwalk met mannen centraal. Dit keer zijn het ware verleiders die de vrouwen het hoofd op hol brengen met hun verf, tuinslang en krukjes.

&;We zijn blij met het resultaat, net als onze partners Dedato en RTL Concepts&;, aldus Laurens Miedema, manager marketing & communicatie Karwei. &;Middels een knipoog naar de succesvolle spraakmakende commercial uit het verleden, gecombineerd met de producten van nu en een scherpe zomeractie, vieren we 40 jaar Karwei met onze klanten.&;

Credits
Adverteerder: Intergamma B.V.
Merk: KARWEI
Verantwoordelijk bij klant: Laurens Miedema
Bureau: DEDATO, Peter van Dijk
Concept: RTL Concepts, Robin Blitzblum, Jorn Rohde
Regie en Productie: RTL Productions. Jorrit Stollman, Martijn Ninkeula
Editor: Sander van der Aa

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in