Overslaan en naar de inhoud gaan

Thomas Servatius nieuwe Chief Technology Officer Smartclip

Nieuwe CTO moet uitrol 'programmatic addressable tv platform' versnellen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Thomas Servatius is afkomstig van , waar hij als Head of Client Services wereldwijd verantwoordelijk was voor het ontwikkelen en managen van meer dan vijftig verschillende klanten met maatwerk automated trading platforms. Daarvoor was hij COO bij Falk Technologies, waar hij een sleutelrol speelde bij het ontwerpen en ontwikkelen van meer dan dertig advertentie technologie platforms, voor start-ups tot grote mediabureaus.

related partner content for mobile comes here

&;Servatius heeft zichzelf bewezen als product- en technologieleider op het gebied van programmatic ad technologie en heeft een enorm inzicht in de trends die de toekomst van de media en technologie bepalen&;, vertelt Jean-Pierre Fumagalli, CEO van . &;In zijn rol zal hij de technologische afdeling aansturen en verder uitbouwen om zo voortdurend geavanceerde video ad tech producten en oplossingen te creëren om adverteerders en uitgevers te helpen bij het optimaliseren van hun brand performance.&;

Met zijn benoeming volgt Servatius Ricky McClellen op als CTO van Smartclip. McClellen blijft wel verbonden aan Smartclip, maar dan in de rol van consultant en adviseur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in