Honig bestaat 150 jaar en viert dat met een grote actie voor de voedselbank


Het oer-Hollandse merk Honig (onderdeel van Kraft Heinz) bestaat dit jaar 150 jaar. Om dat te vieren start het merk een maatschappelijk relevante actie: een grootschalige campagne voor de voedselbanken.
Benefiet-diner
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne heet #samenaantafel. Centraal onderdeel van de campagne zijn 'Benefiet-etentjes', waarbij Honig consumenten vraagt om geld in te zamelen voor de voedselbanken door etentjes te organiseren.
René Froger
Op Honig.nl staan tips en recepten voor het diner. Al het geld dat met deze actie ingezameld wordt gaat naar de voedselbanken. En deelnemers die de meest originele foto van hun benefiet-etentje via social media met de hashtag #samenaantafel posten, maken kans op deelname aan het #samenaantafel diner op 20 maart, ter afsluiting van deze campagne. René Froger, ambassadeur van de voedselbanken, zal hier als gastheer aanwezig zijn. In onderstaande video vertelt Froger waarom hij zich inzet voor dit goede doel.
Honig is 150 jaar en trakteert
Volgens de organisatie is de actie bedoeld om Nederlandse consumenten actiever te betrekken bij het werk van de voedselbanken. Honig steunt de voedselbank al jaren.
150.000 maaltijden
Naast de opbrengst van de benefietetentjes, krijgen de voedselbanken sowieso 150.000 kant en klare, houdbare maaltijden Spaghetti Bolognese van Honig. Verder schenkt het merk voor elke verkochte Honig Maaltijdmix uit een voedselbankdisplay een tweede exemplaar aan het goede doel.
Honig voert naar aanleiding van het 150-jarig bestaan op korte termijn een herpositionering van het merk door. Lees binnenkort een interview met Trix van Vleuten en Anniek Dijkman van Honig over deze merkoperatie. &
#39;Bescheiden trots is gepast!'
#39;
;
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid