'Hoestend asbakje? Koop gewoon een boek'
De Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB) voert dit jaar alweer voor de derde keer de reclamecampagne 'Van Boeken Krijg Je Nooit Genoeg'.
De eerste twee keren beperkte de campagne zich tot de herkenbare Wim T. Schippers-radiospots (spot 1, spot 2 en spot 3), maar nu is er ook een website: Helemaalnietleuk.nl
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe site toont onder andere (bestaande) producten die in de spots op de hak worden genomen. Als je verder wilt klikken, of zelfs wil kopen, heft Wim T. Schippers echter zijn bestraffende vingertje...
De campagne wordt ook op Twitter gevoerd: twitteraars die tijdens hun k(str)ooptochten een onzinartikel hebben gezien, kunnen dat melden door middel van de hashtag #helemaalnietleuk, de naam van het product te vermelden en een foto te maken.
Elke dag worden de leukste waarnemingen geplaatst en beloond met een boekenbon van €25,-
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid