Overslaan en naar de inhoud gaan

'Hoestend asbakje? Koop gewoon een boek'

De Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB) voert dit jaar alweer voor de derde keer de reclamecampagne 'Van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De (CPNB) voert dit jaar alweer voor de derde keer de reclamecampagne 'Van Boeken Krijg Je Nooit Genoeg'.

related partner content for mobile comes here

De eerste twee keren beperkte de campagne zich tot de herkenbare Wim T. Schippers-radiospots (, en ), maar nu is er ook een website:

De site toont onder andere (bestaande) producten die in de spots op de hak worden genomen. Als je verder wilt klikken, of zelfs wil kopen, heft Wim T. Schippers echter zijn bestraffende vingertje...

De campagne wordt ook op Twitter gevoerd: twitteraars die tijdens hun k(str)ooptochten een onzinartikel hebben gezien, kunnen dat melden door middel van de hashtag , de naam van het product te vermelden en een foto te maken.

Elke dag worden de leukste waarnemingen geplaatst en beloond met een boekenbon van €25,-

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in