Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken krijgt Sponsor Ring Grand Prix

Heineken Nederland heeft de Sponsor Ring Grand Prix, de oeuvreprijs voor sponsoring in Nederland, gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd afgelopen woensdag uitgereikt in Heineken Experience in Amsterdam door juryvoorzitter Han Nieman. Heineken kreeg de prijs vanwege de jarenlange inzet van sponsoring als marketingcommunicatie-instrument waarbij vooral de eigen onderscheidende evenementen en sponsorships, zoals Heineken NightLife, Holland Heineken House en de Heineken Queensday, in het oog springen. Naast Heineken was ook ABN-Amro genomineerd voor de Grand Prix. De bank won wel in de categorie kunst met de sponsoring van de tentoonstelling Van Gogh/Gauguin in het Van Gogh Museum. In de categorie sport werd de Sponsor Ring 2002 gewonnen door Aegon, voor haar 25 jarige betrokkenheid met het schaatsen en de sponsoring van de KNSB. De Rabobank won de Sponsor Ring Cultuur & Entertainment als first founder van de Floriade 2002. In de categorie Maatschappij kon de Nederlandse Spoorwegen de Sponsor Ring mee naar huis nemen. Ook ging er nog een onderscheiding (categorie media) naar Praxis en de jarenlange sponsoring van het RTL4-programma Eigen Huis & Tuin. De jury van de Sponsor Ring bestond dit jaar uit Cora Baas (Mediaedge:cia), Frank van den Wall Bake (Van den Wall Bake Consult), Ton Rozestraten (IP), Roland van Kralingen (Positioneringsgroep) en Don Kouwenhoven (Project X).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in