Overslaan en naar de inhoud gaan

GUP Magazine presenteert korte film ‘Camera Dream’ van Johan Kramer

Commercial wil een ode aan de fotografie en verbeelding zijn
Camera Dream
Camera Dream
Camera Dream
Camera Dream

GUP magazine, hét platform voor hedendaagse kunst en documentaire fotografie, presenteert een korte film van Johan Kramer: ‘Camera Dream’. Met de film wil het platform haar internationale publiek meenemen op een onverwachte reis. 

related partner content for mobile comes here

Camera Dream

Eigen interpretatie

Met ‘Camera Dream’ wil Kramer de waarde en mogelijkheden fotografie duiden.De film is geinspireerd op het feit dat een fotograaf het publiek in vervoering kan brengen en de mogelijkheid biedt deze overal mee op reis kan nemen. De film is geschoten met een 16mm Bolex camera om de kijker een dromerige ervaring te bieden. De analoog opgenomen commercial vertelt een verhaal over de verbeelding.

Kramer zegt over de uitvoering: ‘Fotografie is een medium dat zich ergens bevindt tussen de werkelijkheid en de onwerkelijkheid, waarheid en geconstrueerde waarheid. Het is precies dit gegeven dat we terug willen laten komen in de film. Om het gevoel beter uit te beelden is de productie analoog opgenomen. Gedurende het proces kom je dan verrassingen tegen en onverwachte cadeautjes. De commercial moet voelen als een korte film, fris en visueel zo in elkaar steken dat er ruimte is voor eigen interpretatie.’

Camera Dream
Camera Dream

New Perspectives

‘Camera Dream' is een onderdeel van GUP’s missie om content te produceren die de relatie weergeeft tussen het brede en dynamische spectrum van fotografie en beeldende kunst. De film ging in première tijden het lopende event: ‘New Perspectives’.

Halal - GUP magazine

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
William

And kudos to the team for such a nice work, keep going good! https://www.liteblue.one/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in