Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis popcorn met mobile coupon

Wolff Bioscopen en kortingsapplicatie Scoupy hebben na een eerdere trailcampagne in Utrecht nu een landelijke campagne uitgerold, waarbij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De respons op de mobiele kortingscoupons in Utrecht was uitermate positief. Door middel van de app Scoupy wist het publiek onze bioscopen door deze aanbiedingen goed te vinden. Wij zijn er zeker van dat deze trend zich door gaat zetten in al onze negen vestigingen in het land”, aldus Martijn Visscher, marketing-en exploitatiemanager van Wolff Bioscopen.

related partner content for mobile comes here

Mobile coupons effectief middel
Coupons en kortingen zijn nog altijd een effectief middel om extra klanten te trekken. We hebben dit goed kunnen zien in de drie deelnemende bioscopen van Wolff in Utrecht. Wij zijn uitermate tevreden dat Wolff Bioscopen onze samenwerking doorzet en de mobiele kortingscoupons landelijk beschikbaar maakt”, aldus Valentijn Bras, directeur van Scoupy.

MobileMarketing.nl 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in