Overslaan en naar de inhoud gaan

TLC begint grote marketingcampagne

Vrouwenzender TLC is een grote marketingcampagne begonnen met Birgit Schuurman in de hoofdrol. De campagne markeert de aanscherping van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek kwam naar voren dat vrouwen graag willen dat 'hun' zender eerder begint. Daarom is besloten voortaan vanaf 15:00 uur in plaats van 18:00 uur uit te zenden. Verder is er een nieuwe zendervormgeving en worden er nieuwe programma’s geïmtroduceerd, waarvan de Nederlandse productie ‘TLC Over…’ (met Birgit Schuurman) de blikvanger is. De campagne bestaat uit on air, out of home, print, radio, online, online social media en PR.

related partner content for mobile comes here

Birgit Schuurman is het gezicht van de print-, online en abricampagne. TLC introduceert met de campagne een serie woordcombinaties voor de letters T, L en C die zowel op het merk slaan (bijv. Television Loves Controversy, of Talk Laugh Cry) als op de programma’s (bijv. They Love Cake voor Cake Boss, of Tattoo Lovers Connect voor LA Ink). De hoofdboodschap van de campagne is 'TLC kijk je op elke tv', waarmee TLC aangeeft dat de vrouwenzender bij iedere provider zowel analoog als digitaal te ontvangen is in heel Nederland. De secundaire boodschap is 'TLC Over, elke donderdag om 22:00 uur op TLC.'

Animal Planet blijft beschikbaar tussen 02:00 – 15:00 uur in de analoge en digitale basispakketten bij alle huishoudens in Nederland. Aanvullend is Animal Planet 24 uur per dag beschikbaar in een SD of een HD versie in de aanvullende digitale pakketten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in