TLC begint grote marketingcampagne
Uit onderzoek kwam naar voren dat vrouwen graag willen dat 'hun' zender eerder begint. Daarom is besloten voortaan vanaf 15:00 uur in plaats van 18:00 uur uit te zenden. Verder is er een nieuwe zendervormgeving en worden er nieuwe programma’s geïmtroduceerd, waarvan de Nederlandse productie ‘TLC Over…’ (met Birgit Schuurman) de blikvanger is. De campagne bestaat uit on air, out of home, print, radio, online, online social media en PR.
Birgit Schuurman is het gezicht van de print-, online en abricampagne. TLC introduceert met de campagne een serie woordcombinaties voor de letters T, L en C die zowel op het merk slaan (bijv. Television Loves Controversy, of Talk Laugh Cry) als op de programma’s (bijv. They Love Cake voor Cake Boss, of Tattoo Lovers Connect voor LA Ink). De hoofdboodschap van de campagne is 'TLC kijk je op elke tv', waarmee TLC aangeeft dat de vrouwenzender bij iedere provider zowel analoog als digitaal te ontvangen is in heel Nederland. De secundaire boodschap is 'TLC Over, elke donderdag om 22:00 uur op TLC.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaAnimal Planet blijft beschikbaar tussen 02:00 – 15:00 uur in de analoge en digitale basispakketten bij alle huishoudens in Nederland. Aanvullend is Animal Planet 24 uur per dag beschikbaar in een SD of een HD versie in de aanvullende digitale pakketten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid