FNV lanceert drie nieuwe bladen
De drie maandbladen zijn gelieerd aan drie bonden binnen de centrale: Bondgenoten, waaronder de bonden transport, voeding, diensten en industrie vallen, de kunstbond Kiem en de bond Bouw en Hout. De nieuwe magazines komen eind maart op de markt en hebben samen de oplage van het voormalige FNV Magazine (bijna 730.000). Adverteerders van het opgeheven magazine krijgen de mogelijkheid tegen hetzelfde tarief in de drie nieuwe bladen te adverteren.
Vorige week ging het centrale orgaan FNV Magazine na achttien jaar ter ziele doordat Bondgenoten zijn medewerking aan het blad opzegde. De bond, die samen met Kiem en Bouw en Hout een deel van FNV Magazine vulde, wil zich sterker binnen de vakcentrale profileren. Kiem en Bouw en Hout zijn daardoor gedwongen ook een eigen blad te beginnen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe redactie van het voormalige FNV Magazine, ongeveer tien medewerkers, begint een persbureau dat informatie over de vakcentrale omzet in tekst bedoeld voor de drie vakbondbladen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid