Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is de rol van internet?

Adviesbureau voor communicatie Van Sluis Consultants komt met het zesde Duivenvoorde dossier, de neerslag van gelijknamige conferentie.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bijdragen in het dossier gaan in op de virtuele relatie die organisaties onderhouden met hun stakeholders. Actuele cases van de Ministeries van V&W, VWS en BZK laten zien hoe deze relatie kan veranderen door internet. Dat corporate communicatie ook wordt beïnvloed door het organiserend vermogen van het web zélf, blijkt uit de bijdragen van UPC en Engage. Samen met de overige bijdragen wil het boek een beeld schetsen van de toekomst van het communicatievak Sinds 1993 organiseren de Stichting Maatschappij en Onderneming (SMO), de Rijksvoorlichtingsdienst, Gasunie en Van Sluis Consultants jaarlijks de Duivenvoorde conferenties in Voorschoten. De bijeenkomsten zijn bedoeld om de bestuursverantwoordelijken bij overheden, bedrijfsleven en non-profit instellingen inzicht te geven in de mogelijkheden en de beperkingen van communicatiestrategieën als beleidsinstrument. Het accent ligt op het onderling uitwisselen van actuele

related partner content for mobile comes here

inzichten en ervaringen. Eerdere onderwerpen waren ondermeer: communiceren met de

nieuwe generatie, leiderschap in communicatie en wat burgers beweegt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in