Wat is de rol van internet?
De bijdragen in het dossier gaan in op de virtuele relatie die organisaties onderhouden met hun stakeholders. Actuele cases van de Ministeries van V&W, VWS en BZK laten zien hoe deze relatie kan veranderen door internet. Dat corporate communicatie ook wordt beïnvloed door het organiserend vermogen van het web zélf, blijkt uit de bijdragen van UPC en Engage. Samen met de overige bijdragen wil het boek een beeld schetsen van de toekomst van het communicatievak Sinds 1993 organiseren de Stichting Maatschappij en Onderneming (SMO), de Rijksvoorlichtingsdienst, Gasunie en Van Sluis Consultants jaarlijks de Duivenvoorde conferenties in Voorschoten. De bijeenkomsten zijn bedoeld om de bestuursverantwoordelijken bij overheden, bedrijfsleven en non-profit instellingen inzicht te geven in de mogelijkheden en de beperkingen van communicatiestrategieën als beleidsinstrument. Het accent ligt op het onderling uitwisselen van actuele
inzichten en ervaringen. Eerdere onderwerpen waren ondermeer: communiceren met de
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huisnieuwe generatie, leiderschap in communicatie en wat burgers beweegt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid