Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw product P&G naar Europa

P&G heeft in de VS een nieuw product ontwikkeld, ThermaCare, een spierpijnbehandelingsstrip, dat met een enorme campagne van D’Arcy de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ThermaCare is bij Procter & Gamble bijna zeven jaar in ontwikkeling geweest. Het is een doekje dat je op een gevoelige plek legt en heet wordt, zo’n 40 graden, nadat het uit de verpakking is gehaald. Die hoge temperatuur zou het product maximaal vast weten te houden. Het bureau belooft een ‘baanbrekende campagne’ voor een ‘baanbrekend product.’ Gail Hollander, executive vp D’Arcy: ‘We moeten mensen opvoeden wat ThermaCare is, wat het doet en hoe anders het is.’ In de VS is het te koop in drogisterijen, maar ook in supermarkten, en een zo’n strip kost er bijna 7 dollar.

related partner content for mobile comes here

De Amerikaanse campagne kost rond 35 miljoen dollar en heeft als themalijn: ‘Feel the difference between can and can’t’. ThermaCare is volgens de New York Times al getest in Engeland en Duitsland en effectief gebleken.

Marketingdirecteur Craig Cappozzo van ThermaCare in Noord-Amerika: ‘We hebben volgens ons meer onderzoek gedaan naar de genezende werking dan wie dan ook, het is een prachtig aanvullend product.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in