Nieuw product P&G naar Europa
ThermaCare is bij Procter & Gamble bijna zeven jaar in ontwikkeling geweest. Het is een doekje dat je op een gevoelige plek legt en heet wordt, zo’n 40 graden, nadat het uit de verpakking is gehaald. Die hoge temperatuur zou het product maximaal vast weten te houden. Het bureau belooft een ‘baanbrekende campagne’ voor een ‘baanbrekend product.’ Gail Hollander, executive vp D’Arcy: ‘We moeten mensen opvoeden wat ThermaCare is, wat het doet en hoe anders het is.’ In de VS is het te koop in drogisterijen, maar ook in supermarkten, en een zo’n strip kost er bijna 7 dollar.
De Amerikaanse campagne kost rond 35 miljoen dollar en heeft als themalijn: ‘Feel the difference between can and can’t’. ThermaCare is volgens de New York Times al getest in Engeland en Duitsland en effectief gebleken.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaMarketingdirecteur Craig Cappozzo van ThermaCare in Noord-Amerika: ‘We hebben volgens ons meer onderzoek gedaan naar de genezende werking dan wie dan ook, het is een prachtig aanvullend product.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid