Overslaan en naar de inhoud gaan

EchtMerk

Crisis? Het zijn eigenlijk mooie tijden vooral voor echte Merken. De crisis maakt Consumensen bewuster in hun keuzes. Ze wikken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zijn mooie ontwikkelingen in minder mooie tijden. Van de “nood een deugd” maken is nog nooit iemand minder van geworden. Nou ja behalve dan in dit geval al die Merken en producten die er niet zoveel toe doen. Die niet een echte bijdrage leveren aan ons fysieke en emotionele welzijn. Het worden weer tijden voor echte Merken en niet voor NepMerken. Echt wordt weer Echt en Nep wordt weer Nep. Helder en duidelijk.

related partner content for mobile comes here

Tijd dus voor Echte Boter en Echte Cola. Voor Echte Mensen, Echte Managers en Echte Banken. Echte Groene Energie en Echte Banen. Echte Winkels en Echte Verkopers, Echte Computersnelheden en Echte Chocolade, Echte Kaas en Echt Vet (weg met Light en Halva). Echte Klantenservices en Echte Bezorgdiensten. Echte Politica en Echte partijen. Echte aanbiedingen en Echt Nieuws. Echt Waar en Echt Anders. Echte Innovatie en Echte Producten.
Echte Merkbeloftes en Echte Prestaties.

En als u nep wilt dan betaalt u ook nep. De Consumens is niet meer van gisteren maar Echt van Vandaag. Leve het Echte Merk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in