Overslaan en naar de inhoud gaan

Sony Parodie

Normaal gesproken post ik hier geen grappige filmpjes of foto´s, daar zijn sites als oa. Dumpert al voor, en probeer de content zakelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Normaal gesproken post ik hier geen grappige filmpjes of foto´s, daar zijn sites als oa. al voor, en probeer de content zakelijk te houden.. Echter de video hieronder kreeg ik via een marketing collega en wil ik toch even delen. The Onion News Network, een programma onderdeel van de in Amerika veel geprezen website , doet in haar programma met de nodige krachttermen namelijk verslag omtrent "Sony´s newest stupid piece of shit" en parodieert daarmee op een fantastische wijze de manier waarop bedrijven als Sony (en andere) technologie proberen te slijten.

related partner content for mobile comes here

Normaal gesproken post ik hier geen grappige filmpjes of foto´s, daar zijn sites als oa. al voor, en probeer de content zakelijk te houden.. Echter de video hieronder kreeg ik via een marketing collega en wil ik toch even delen. The Onion News Network, een programma onderdeel van de in Amerika veel geprezen website , doet in haar programma met de nodige krachttermen namelijk verslag omtrent "Sony´s newest stupid piece of shit" en parodieert daarmee op een fantastische wijze de manier waarop bedrijven als Sony (en andere) technologie proberen te slijten.

Normaliter worden in dit soort filmpjes gesproken over Somy of Sonny om eventueel juridische vervolgstappen wegens smaat of laster te voorkomen, maar nu is het een full blast attack op het Merk Sony met weergave van logo etc. Dit soort creatieve persiflages, spin-offs en virals komen steeds meer voor. Denk bijvoorbeeld aan de veelbesproken zg. met de zelfmoord terrorist van enige tijd geleden.

Ik ben eigenlijk benieuwd wat andere marketeers hiervan vinden. Wat moet je nu doen als jouw merk dit overkomt ? Volledig uitnutten, negeren of in de aanval gaan?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in