Sony Parodie
Normaal gesproken post ik hier geen grappige filmpjes of foto´s, daar zijn sites als oa. Dumpert al voor, en probeer de content zakelijk te houden.. Echter de video hieronder kreeg ik via een marketing collega en wil ik toch even delen. The Onion News Network, een programma onderdeel van de in Amerika veel geprezen website The Onion, doet in haar programma met de nodige krachttermen namelijk verslag omtrent "Sony´s newest stupid piece of shit" en parodieert daarmee op een fantastische wijze de manier waarop bedrijven als Sony (en andere) technologie proberen te slijten.
Normaal gesproken post ik hier geen grappige filmpjes of foto´s, daar zijn sites als oa. Dumpert al voor, en probeer de content zakelijk te houden.. Echter de video hieronder kreeg ik via een marketing collega en wil ik toch even delen. The Onion News Network, een programma onderdeel van de in Amerika veel geprezen website The Onion, doet in haar programma met de nodige krachttermen namelijk verslag omtrent "Sony´s newest stupid piece of shit" en parodieert daarmee op een fantastische wijze de manier waarop bedrijven als Sony (en andere) technologie proberen te slijten.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaNormaliter worden in dit soort filmpjes gesproken over Somy of Sonny om eventueel juridische vervolgstappen wegens smaat of laster te voorkomen, maar nu is het een full blast attack op het Merk Sony met weergave van logo etc. Dit soort creatieve persiflages, spin-offs en virals komen steeds meer voor. Denk bijvoorbeeld aan de veelbesproken zg. Volkswagen Polo commercial met de zelfmoord terrorist van enige tijd geleden.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat andere marketeers hiervan vinden. Wat moet je nu doen als jouw merk dit overkomt ? Volledig uitnutten, negeren of in de aanval gaan?
Sony Releases New Stupid Piece Of Shit That Doesn't Fucking Work
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid