Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Digital Design organiseert in Cannes een bureausessie over AI en creativiteit

Sprekers van onder meer DDB Amsterdam en Ace tonen vakgenoten voorbeelden rondom AI en creativiteit.
Dutch Digital Design Cannes Lions
Een vorige bijeenkomst van Dutch Digital Design
© Afbeelding: aangeleverd
Dutch Digital Design Cannes Lions
Een vorige bijeenkomst van Dutch Digital Design
© Afbeelding: aangeleverd

Stichting Dutch Digital Design organiseert tijdens Cannes Lions een ronde tafel sessie waar sprekers van (Nederlandse) bureaus vakgenoten bijpraten over kunstmatige intelligentie (AI) en creativiteit. De ronde tafel sessie maakt onderdeel uit van de Nederlandse handelsmissie Embassy of Dutch Creativity en vindt plaats op 21 juni.

related partner content for mobile comes here

Sprekers van Ace, Dentsu Creative Amsterdam, Jam3, DDB Amsterdam en 180 Amsterdam vertellen aanwezigen op die dag over hun visie op het gebied van AI en creativiteit. Ze laten ook voorbeelden zien. De sessie omvat onder andere een presentatie van MissJourney.ai, slimme software die alleen afbeeldingen van vrouwen genereert. De tafelgasten zijn partners van Dutch Digital Design en Society of Digital Agencies (soDA). Antoinette Hoes, head of global strategy bij Innocean uit Zuid-Korea, modereert de ronde tafel sessie.

Cannes Lions

Tijdens het festival Cannes Lions vinden er heel veel ronde tafel sessies en andere evenementen voor de marketing-, media- en communicatiebranche plaats. Er worden ook belangrijke vakprijzen uitgereikt. Adformatie doet tussen 19 en 23 juni vanuit Cannes verslag van het nieuws. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in